Mana yang lebih baik? Anda sendiri tahu jawapannya..kerana anda berada di posisi dan kondisi yang sudah pasti berbeza dengan saya.

Kekadang kita bukan tidak mahu berlari tetapi ada sebab-sebabnya kita harus berjalan sahaja. Mungkin kaki sakit, ingin menghirup udara, tidak mahu berpeluh dll; maka kita memilih untuk berjalan sahaja.

Maka, apakah maksud saya?? Maksud saya; lain orang lain caranya. Biarpun saya mempunyai kaedah pantas belajar Al-Quran masakan semua orang menyukainya; bahkan pasti ada yang kurang setuju. Tidak mengapa; saya memilih bukan berlari tapi berjalan cepat. Tidak salah bukan jika saya masih berjalan dengan adab sopan!

wassalam

azlan al-hawa

Gambar sewaktu kelas Tarannum~(oleh saya) & Bahasa Arab~(oleh kawan saya) di Johor Bahru satu masa dahulu.

p1010782.jpg

Ingin mengetahui lebih lanjut tentang pelajaran Al-Quran?

Sila layari :

www.attarannum.wordpress.com ~ File Audio / Video

www.lamanbestari.wordpress.com ~ Teori Kaedah Pantas Belajar Al-Quran

Atau e-mail :

azlansenggarang@yahoo.com